Saturday, February 9, 2013

අයිතිකරුගේ කතාව - 2

ඔන්න කතාවේ දෙවනි කොටස මල්ලියො... උබ මගේ ඇහින් දැකපු පුංචි විරයෙක්... මෙ ලොකේ ගොඩක් මිනිස්සු ඇත්ත දැක දැක නොදැක්කා වගේ බලාගෙන ඉන්න කොට උබ ඇත්ත වෙනුවෙන් පොඩි වයසෙදිම කතා කරපු පොඩි එකෙක්.. දැන් ඒ පොඩි එකා ලොකු වෙලා පොඩ්ඩක් නෙමේයි ගොඩාක් ලොකු වෙලා උබේ ඒ වීර ජිවිතේ මම හිතුවෙ කාලෙත් එක්ක මැරිලා යයි කියලා එත් මට වැරදුනා කාලෙ මැරිලා ගිහින් පොඩි විරයා තාමත් ජිවත් වෙනවා.ඔන්න අයෙ අපි කතාවට එනවා... උබලනම් බලයි මම ඔනනෙ ලියන්න... වෙන වැඩ නැතුව නෙමෙයි... ලියන්න ඕනම දෙයක් නිසයි පන දාගෙන ලියන්නෙ..ආ ආ ඔන්න අර මම කිව්ව කොට කලිසම ඇද ගත්ත පොඩි එකා.. පොඩි කම පැත්තකට තියලා හොල් එකක් හෙල්ලෙන්න කතාවක් කරලා එලියට එනවා.. පුදුමෙ කියන්නෙ මු එලියට බැහැලා ඉන්නෙ ඌ කතා කරේ වත් නැති ගානට.. ඒ නිසාම තමයි අපි හැමොම මු ගැන හිතන්න පටන් ගත්තෙ.. පට්ට.... ඒදා ඒ පොඩ් එකාගෙ තිබුනු අහිංසක හිනාව අදටත් මට මැවිලා පෙනවා.. උඹ ඒ හිනාව අදටත් ‍රැකගෙන ඉන්න එක පුදුමයි...

No comments:

Post a Comment